Taisymo sąlygos

WeFix Klaipėda (”EA Tech”, MB) taisymo sąlygos

Prašome susipažinti su WeFix Klaipėda taisymo sąlygomis.
  1. Sutikimas: – visi klientai, atsiuntę ar atnešę elektroninį įrenginį diagnostikai ar taisymui automatiškai sutinka su šiomis sąlygomis. Klientas visada turi galimybę susipažinti su taisyklėmis internetinėje svetainėje (mes atrašydami visada pateikiame nuorodą į šias taisykles), taip pat remonto ofise yra pateikiamos taisyklės atspausdintoje formoje.
  2. Įrenginio ekrano užrakinimo kodas/slaptažodis: – visi klientai, atnešę įrenginį, privalo pateikti ekrano atrakinimo kodą/slaptažodį. Jeigu nenorite jo pateikti, prašome kodą/slaptažodį panaikinti arba įrenginį (telefoną, planšetę ar kompiuterį,elektrinį paspirtuką) ištrinti (į originalius nustatymus/parametrus). Mums yra būtina pilna prieiga prie jūsų įrenginio funkcijų, kad galėtumėme pilnai pratestuoti. Svarbu: jeigu planuojate ištrinti įrenginio atmintį, nepamirškite padaryti atsarginės duomenų kopijos ”debesyje” ar kompiuteryje (padarykite atsarginę duomenų kopiją, bet kuriuo atveju, prieš atnešant įrenginį mums).
  3. Vandens atsparumas: – jeigu įrenginys yra vandeniui atsparus (turi IP standartą), tai po remonto šis įrenginys jau nebebus vandeniui atsparus. Mes stengiames kiek įmanoma įrenginį hermetizuoti, bet paprasčiausiai negalime garantuoti vandens atsparumo kaip gamyklininis surinkimas.
  4. Duomenų apsauga: – WeFix (”EA Tech”, MB) niekada nekopijuos, nesaugos ir neplatins jūsų asmeninių duomenų trečiai šaliai. Mes išsaugome tik kliento vardą, el. paštą ir telefono numerį į savo duomenų bazę, nes to reikia išduodant remonto garantijoms ar reikalui esant susisiekti su klientu. Mes pilnai laikomės GDPR reglamento. Svarbu: nepamirškite padaryti atsarginės savo duomenų kopijos ”debesyje” arba kompiuteryje, nes mes neatsakome už duomenų praradimą.
  5. Apmokėjimas: – Klientas gali atsiskaityti grynaisiais pinigais, kortele ar banko pavedimu. Apmokėjimas privalo būti atliktas prieš įrenginio atsiėmimą ar išsiuntimą.
  6. Garantinis laikotarpis: – Mūsų remonto darbams yra suteikiama garantija, tai reiškia, kad jeigu įrenginio sutaisytas komponentas sugenda per garantinį laikotarpį, mes jį sutaisysime dar kartą nemokamai (taisysime tiek kartų kiek reikės, tol kol garantinis galioja). Svarbu: garantinis apima tik komponento gamyklinius defektus, tad jeigu komponentas sugenda dėl fizinio kontakto, dėl skysčių žalos ar dar kitokios žalos, kurią sukėlė įrenginio naudotojas (netinkamai naudodamas įrenginį), tuomet remontą turės apmokėti klientas. Jeigu įrenginys siunčiamas per kurjerį garantiniam remontui, moka klientas. Plačiau apie garantinį bus dar atskiras punktas žemiau.
  7. Įrenginio atsiėmimas: – Klientai privalo atsiimti įrenginį sutartu laiku, jeigu nepavyksta to padaryti, klientas privalo apie tai pranešti ir sutarti kitą atsiėmimo laiką. Jeigu klientas neatsiima savo įrenginio nepranešęs ar nepakoregavęs atsiėmimo laiko daugiau nei 14 dienų, bus skaičiuojami delspinigiai – 10 eurų už dieną, jeigu delspinigių suma išauga iki įrenginio vertės, tuomet įrenginys bus parduotas žalai kompensuoti.
  8. Nepataisomi ar netaisomi įrenginiai: – Jeigu įrenginiui buvo atlikta diagnostika ir remonto darbų kaina viršija kliento finansines galimybes arba įrenginys yra nepataisomas, arba klientas papraščiausiai nenori taisyti įrenginio, tuomet klientas privalo atsiimti įrenginį sutartu laiku ir sumokėti diagnostikos mokestį. Klientui neatėjus atsiimti įrenginio sutartu laiku ir nepranešus dėl kito atsiėmimo laiko, po 14 dienų bus skaičiuojami delspinigiai 10 eurų per dieną, jeigu suma išauga iki įrengimo vertės, tuomet įrenginys bus parduotas kompensuoti žalai.
  9. Įrenginių siuntimas per kurjerį: – Jūs galite pasinaudoti kurjerio paslaugomis ir atsiųsti įrenginį mums sutaisyti. Gavę siuntinį mes visada apžiūrime ar siuntinys nėra pažeistas, jei pažeistas mes tuoj pat pranešame savininkui. Kurjerio padarytą žalą išsiaiškinti privalo įrenginio savininkas, o mes savo ruožtu pateiksime nuotraukas įrodančias žalą. Visada įrenginį supakuokite labai saugiai, jei turite naudokite originalų/ią įrenginio supakavimą/dėžutę, papildomai apvyniokite burbuline plėvele ir/ar dar įpakuokite į atskirą dėžutę. Jeigu galite naudokite kurjerį, kuris duoda kompensaciją dėl pažeidimų ar prarasto siuntinio (pvz. LP Express). Už siuntimą pirmyn ir atgal moka klientas.
  10. Papildoma informacija dėl garantinio:
    1. Ką garantinis apima: komponento, kuris buvo mūsų sutaisytas, defektą. Pvz. Jeigu jūsų telefono įkrovimo lizdas buvo tvarkytas mūsų įmonėje ir jis pradėjo neveikti dar esant garantiniame laikotarpyje, tuomet galite atnešti telefoną ir mes sutaisysime lizdą dar kartą nemokamai.
    2. Ko garantis neapima: komponento, kuris buvo mūsų sutaisytas, gedimo dėl naudoto padarytos žalos (kuomet įrenginys buvo numestas, sulietas skysčiais ar kitaip netinkamai naudojamas). Pvz. įkrovimo lizdas ar baterija sudegintas/a dėl netinkamo pakrovėjo naudojimo. Pvz. 2 – Ekranas nustojo veikti ir akivaizdžiai matosi įrenginys buvo numestas. Pvz. 3 – Įrenginys nustojo veikti ir atidarius jį matosi korozija dėl skysčių žalos.
    3. Kiek garantinis remontas trunka: – Diagnostiką padarome tą pačią dieną (jeigu įmanoma) ir pranešame klientui kuo greičiau ką radome. Jei įmanoma ir jeigu turime detalių sandėlyje mes sutaisysime tą pačią dieną įprasta tvarka (priklauso ką taisome). Mes niekada garantinio remonto neatidėliojame ir taisome įprastine tvarka. Jeigu atsitinka taip, kad problema yra tokia, kuri ”tai atsiranda tai pradingsta”, tuomet prašome kliento palikti įrenginį šiek tiek ilgesniam laikotarpiui, kad būtų galima daugiau pratestuoti. Jeigu detalės reiks laukti ilgesnį laiką, butinai su jumis susisieksime ir informuosime.

Taisyklės paruoštos, peržiūrėtos ir patvirtintos ”EA Tech”, MB vadovo Andriaus Zavistausko. 2021-05-21