Dažniausiai užduodami klausimai

iPhone ekrano pakeitimas dažniausiai trunka iki 1 valandos, kitų gamintojų trunka 2-3 valandos. Prieš atnešdami telefoną visada pasiteiraukite mūsų dėl terminų, nes ne visada pavyksta turėti visas detales sandėlyje.

Greičiausias būdas yra jūsų atvykimas su įrenginiu pas mus į ofisą, taip pat galite pasinaudoti kurjerio paslaugomis ir atsiųsti savo įrenginį mums į ofisą. Už siuntimą tiek pirmyn, tiek atgal susimoka klientas. Jeigu jūsų įrenginys yra brangus, visada rinkites LP express siuntą, kuri yra apdrausta 500eu.

Mūsų klientai susimoka už remontą po remonto atlikimo, kuomet atvykstama atsiimti įrenginio. Jeigu įrenginys yra siunčiamas kurjeriu, tuomet susimokėti reikia dar prieš siuntimą atgal.

Mes niekada netriname jokių klientų duomenų kai taisote pas mus telefoną ar planšetę. Jeigu tai kompiuteris ir dėl virusų reikia trinti diską, mes visada atsiklausiame ar saugu trinti ir ar turite atsarginę duomenų kopiją. Mes visada rekomenduojame pasidaryti telefono/planšetės/kompiuterio duomenų atsargines kopijas prieš nešant taisyti. Čia turime paminėti, kad jokia taisykla neprisiims atsakomybės dėl prarastų duomenų, todėl reguliariai saugokite duomenis debesyje ar kitose laikmenose.

Taip, taisome, bet yra daug draudimo kompanijų, kurios dirba ne tais pačiais principais, rekomenduojame pirmiausia kreiptis į draudimo kompaniją tolimesniems veiksmams sužinoti.

Daugumai remonto darbų duodame 1 metų garantiją. Baterijų pakeitime, pakrovimo lizdų pakeitime duodame 3 mėn garantiją. Garantija neduodama išvalymo darbams. Mes visada pranešame kokia garantija bus suteikiama dar prieš klientui atvykstant (el. paštu arba telefonu).

Pas mus galite atsiskaityti grynaisiais pinigais, banko pavedimu arba kortele.

Jeigu remontas yra greitas (pvz iphone baterijos pakeitimas) tuomet žinoma galite palaukti. Esant Covid pandemijai, savo paties ir kitų saugumui, siūlome atvykti gavus pranešimą apie suremontuotą įrenginį.

Jeigu tik įmanoma mes naudojame originalias detales. Bet kuriuo atvejus mes klientą informuojame kokia detalė bus naudojama taisyme ir kokia bus garantija.

Mes visada rekomenduojame naudoti kurjerį, kuris duoda garantijas ir kompensaciją dėl patirtos žalos (pvz LP Express). Jeigu siuntinys bus pažeistas arba kelionės metu, padarytumėm nuotraukas ir informuotumėm savininką. Visada supakuokite įrenginį kuo saugiau (dvigubo kartono dėžėje, originalioje dėžutėje, burbulinėje pakavimo plėvelėje ir t.t.).